lördag 2 januari 2010

Hej då Calle

Jag vet inte riktigt hur jag tänkte när jag lade till Calle Schulman i min reader. Efter den här föreläsningen om hur kvinnors jakt på fashion har gått för långt och att det är dags att männen säger ifrån åker han i alla fall ut med huvudet före.

Hur bara vågar han anta att alla män har lika konservativ och trist smak som han själv och hans vänner? Tur för mig att jag känner massor av långt mer välklädda karlar som bevisar motsatsen. De har också vett nog att inse att de flesta tjejer inte klär sig för att vara fina för män eller för att göra statusmarkeringar inför varandra utan för att uttrycka sin personlighet, kreativitet och smak.

Det är inte kvinnorna som är enfaldiga och behöver läxas upp, det är du Calle Schulman.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar